Optymalizacja procesowa
Czym jest
OPTYMALIZACJA PROCESOWA?
Optymalizacja procesowa jest istotnym elementem nowoczesnych metod zarządzania. Są to działania polegające na analizie i usprawnieniu procesów biznesowych i produkcyjnych w organizacji. Dzięki optymalizacji procesowej możliwe jest ograniczenie kosztów, zwiększenie produktywności, poprawa jakości oraz wzrost elastyczności organizacji.
Zaangażowanie pracowników w aktywności bezpośrednio przekładające się na wartości, a więc i zadowolenie klienta, zwiększają motywację i satysfakcję z pracy. Stosowanie nowoczesnych metod zarządzania daje pracownikom okazję do rozwoju poprzez zdobywanie nowych umiejętności i doświadczeń. Prawidłowa optymalizacja procesowa bezpośrednio przekłada się zatem nie tylko na produktywność, ale również na zadowolenie pracowników.
Przedewszystkim komunikacja, czyli…
Nasze wartości
Skupiamy wszystkie działania organizacji na celach, które przekładają się na te cechy produktu lub usługi, które są pożądane i wartościowe dla klienta.
Identyfikujemy czynności bezpośrednio związane z wytworzeniem wartości dla klienta, czyli tzw. strumienia wartości oraz na eliminacji tych działań, które takich wartości nie przynoszą.
Organizujemy działania w strumień ciągłego przepływu.
Czynności przeprowadzamy w małych porcjach, w sposób umożliwiający stałe monitorowanie ciągłości i szybką reakcję na pojawiające się zakłócenia i przestoje.
Dopasowujemy proces do zamówienia Klienta, a wszystkie jego komponenty działają w tym samym tempie, dzięki czemu eliminuje się tworzenie niepotrzebnych zapasów.
Budujemy proces ciągłego usprawniania pracy. Dzięki stałej analizie procesów organizacja może je nieustannie udoskonalać, zwiększając produktywność i eliminując kolejne niepotrzebne elementy.
NASZA OFERTA
Nasza oferta obejmuje badanie na podstawie bieżących praktyk przedsiębiorstwa, ocenę zbieżności działań z celem oraz efektywności metryk, analizę procesów pod kątem generowanych marnotrawstw, ograniczeń i wykorzystania dobrych praktyk, a także optymalizację i udoskonalenie procesów. Na życzenie Klienta opcjonalnie przeprowadzamy także identyfikację procesów.
Wdrażamy dopasowane do potrzeb i wielkości organizacji procesy wsparcia IT oparte o praktyki ITIL (wsparcie i dostarczanie usług) i Agile (wytwarzanie oprogramowania i projekty) oraz procesy zarządzania projektami powtarzalnymi oparte o metodę zarządzania PRINCE II.
Prowadzimy również warsztaty i szkolenia z obszaru efektywnego zarządzania, oparte o wartości Agile, szczupłe zarządzanie oraz samoorganizację zespołów.
NAJNOWSZE WPISY NA BLOGU
SKONTANTUJ SIĘ Z NAMI
Dane:
Właścicielem marki jest firma Invent On Sp. z o.o.
Aleja Wyścigowa 4B lok.1-4
02-681 Warszawa
NIP:
9512303671
REGON:
142297033
KRS:
0000348989
Adres:
Biuro IT Human Force
ul. Branickiego 15
02-972 Warszawa
Telefon:
E-mail:
Zobacz nas na: